billing software için ürünler (10)

Zaman Takip Yazılımı

Zaman Takip Yazılımı

Sipariş Zaman Takibi Her iş adımını bir siparişle ilişkilendirin. Proje Zaman Takibi Herhangi bir sipariş numarası, projelerin oluşturulmasına olanak tanır. Siparişleri toplu olarak değerlendirmek, tekil siparişleri bir projede birleştirmeyi sağlar. Maliyetleri Tam Kontrol Altında Tutun Birkaç tuşla, bir sipariş için harcanan saatleri ve maliyetleri alın. Bir siparişin ne kadar etkili olduğunu hemen görün. Gerçekleştirilen iş performansını görün. Siparişleriniz birbirinden farklıysa, MFEZEIT tam size göre. Siparişle birlikte saatler kaydedilir ve maliyetler üzerinde her zaman kontrol sahibi olursunuz. Çalışan Verileri İzin, hastalık, hesaplamalı çalışma (AmB), hesapsız çalışma (Aob), dağıtım süresi (Vz), esnek çalışma değerlendirmesi, fazla mesai ve daha fazlası. Bu verileri Excel'e de aktarabilir, böylece daha fazla kullanabilirsiniz. Her çalışan için iki bireysel saatlik ücret, tam şeffaflık sağlar.
Muhasebe Yazılımı

Muhasebe Yazılımı

Muhasebe yazılımımız, işletmenizin finansal yönetim sürecini basitleştirmek için tasarlanmıştır. Yazılımımızla, finansal işlemleri zamanında ve doğru bir şekilde kaydedebilir, finansal performansı izleyebilir ve ayrıntılı raporlar oluşturabilirsiniz. Bu, veri tabanlı bilinçli kararlar almanızı ve genel operasyonel verimliliği artırmanızı sağlar. Muhasebe yazılımımız son derece özelleştirilebilir, böylece işletmenizin özel ihtiyaçlarına uyarlayabilirsiniz. Kullanıcı dostu bir arayüz ve gelişmiş işlevsellik ile yazılımımız, finansal işlemlerinizin kapsamlı bir görünümünü sunarak daha bilinçli ve stratejik kararlar almanıza yardımcı olur. Muhasebe yazılımımızın işletmenizi nasıl dönüştürebileceğini ve başarıya ulaştırabileceğini keşfedin.
Muhasebe, POS, DATEV & Tahsilat

Muhasebe, POS, DATEV & Tahsilat

Uygulamalardan, uygulamalar için. OTWIN'de uygulanan Datev ve KHK arayüzleri sayesinde, fatura defterinin muhasebeye veya mali müşavire disket veya dosya ile aktarılması mümkündür. Datev standartları OBE ve KNE desteklenmektedir ve her biri ana veri aktarımı ile birlikte gelir, böylece tahsilat işlemleri de mali müşavir tarafından gerçekleştirilebilir. Fatura defteri, fatura basımı ile paralel olarak tutulur. Ayrıca, açık hesaplar da listelenir. Gelen tutarların OP listesinde kaydedilmesinin ardından, hatırlatmalar basılabilir. OTWIN, parametrelerdeki (hatırlatma ritmi) girişler aracılığıyla hangi hatırlatma seviyesinin vadesinin geldiğini tanır. Her bir hatırlatma için önceden belirlenmiş metinler dikkate alınır. Aynı zamanda, işleme ücretleri ve gecikme faizleri hatırlatma ile birlikte faturalandırılabilir. Hatırlatmalara, orijinal faturanın bir kopyası da basılabilir.
Printerdisplay_net için Windows - İnternet kafeler ve fotokopi merkezleri için kopya ve baskı faturalama yazılımı

Printerdisplay_net için Windows - İnternet kafeler ve fotokopi merkezleri için kopya ve baskı faturalama yazılımı

Windows yazılımı Printerdisplay_net, bir internet kafe veya fotokopi dükkanındaki yazıcıların çok fonksiyonlu yazıcıların sayaçlarını okumak için kullanılır. Yazılım, toplam sayacın değerlendirilmesi için tasarlanmıştır. Sadece bir sayaç gösterilir ve renkli/siyah-beyaz ayrımı yapılmaz. Sadece siyah/beyaz veya sadece renkli kopyalama veya yazdırma yapan cihazlar için kullanılabilir. Müşteriler tarafından oluşturulan baskılar veya kopyalar, bir Windows penceresinde düzenli ve gerçek zamanlı olarak gösterilir. Ekranda 32'ye kadar cihaz görüntülenebilir. Ayrıca, her cihaz için oluşturulan baskıların fiyatı tamamen otomatik olarak hesaplanır. Yazıcıların veya fotokopi makinelerinin ayrı bir kablolaması gerekmez. Bilgisayarlar ve yazıcılar (fotokopi makineleri) için mevcut ağ kullanılır. Printerdisplay_net, Windows için tüm fotokopi ve yazıcı üreticilerine uygundur. Almanca ve İngilizce olarak iki dilli olarak sunulmaktadır.
Scanplan - Ölçüm Yazılımı

Scanplan - Ölçüm Yazılımı

Mediabat yazılımının ScanPlan modülünden, plan üzerinde metraj hesaplamalarınızı kolayca gerçekleştirin. Tek yapmanız gereken planınızı taramak veya dijital bir dosya kullanmak, ölçeği tanımlamak ve çizmeye başlamaktır. Mesafe, alan hesaplamaları otomatik olarak yapılır ve bu sayede tekliflerinizi oluştururken kullanabileceğiniz bir tarifeyi otomatik olarak belirlemenizi sağlar.
Minipak Fatura - Pro

Minipak Fatura - Pro

Kendi tasarımınız Faturalarınızı, tekliflerinizi, irsaliyelerinizi, sipariş belgelerinizi ve daha fazlasını kendi stilinizle oluşturma imkanı. Tek form yeter Tüm sipariş sürecinizi hızlı ve kolay bir şekilde oluşturmak için sadece bir teklif / siparişe ihtiyacınız var. Bağlantı Minipak Fatura'yı bir bakışta Minipak Muhasebe ile bağlayın. Faturalar E-posta gönderin Faturalarınızı, tekliflerinizi, irsaliyelerinizi, sipariş belgelerinizi, listelerinizi ve daha fazlasını e-posta ile gönderin. Çoklu kullanıcı lisansı Bu lisans ile faturalama programını aynı anda 10 kullanıcıya kadar kullanma imkanı sunabilirsiniz. Minipak Fatura Pro ile şunları yapabilirsiniz: - fatura kesmek - teklifler oluşturmak - sipariş yönetimi, irsaliye, sipariş onayı, sipariş belgesi vb. - faturada irsaliyeleri toplamak - periyodik faturalar oluşturmak - tahsilat dosyaları / ödeme dosyaları oluşturmak - ödemeleri kaydetmek - açık hesap listesi - hatırlatmalar ve ihtarname oluşturmak - stok yönetimi - saat kaydı - web mağazasından dosya içe aktarmak - müşteri, ürün, fatura veya teklif bilgileri ile ayrı mektuplar.
Okul yönetim yazılımı hemşirelik ve sağlık okulları için

Okul yönetim yazılımı hemşirelik ve sağlık okulları için

ATLANTIS okul yönetim yazılımı, bakım ve sağlık meslekleri için eğitim merkezlerine idari süreçlerini optimize etmek için özel bir çözüm sunmaktadır. Kapsamlı bir işletme veritabanı, birkaç yıl boyunca esnek bir zaman planlaması ve detaylı devamsızlık ve katılım yönetimi ile raporlama özellikleri sayesinde ATLANTIS, bu sektörün özel gereksinimlerini karşılamaktadır. Yazılım, bakım ve sağlık okullarına sınıfların yönetimi, staj ve yüz yüze dönemlerin planlanması ve belgelenmesi konusunda destek sağlar ve BAföG ofisleri ve Federal İş Ajansı gibi kamu kurumlarıyla verimli iletişim için güçlü arayüzler sunar. ATLANTIS'in temel modülü, öğrenci ve öğretmen yönetimi, sınıf yönetimi ve belge organizasyonu için tüm temel işlevleri içermektedir. Modüler yapısı sayesinde ATLANTIS, bakım veya sağlık okulunuzun bireysel ihtiyaçlarına özel olarak uyarlanabilir. Dijital öğretim ve öğrenim ortamları kolayca entegre edilebilir ve LDAP gibi modüller, MS Teams veya Office365 gibi dijital işbirliği araçları için kullanıcı hesaplarının veri koruma uyumlu bir şekilde yönetilmesini sağlar. Ana özellikler ve avantajlar: • Veritabanı ve verimli bir organizasyon için çok yıllı zaman planlaması • Kapsamlı raporlama ile devamsızlık ve katılım yönetimi • Esnek öğrenme formatlarını desteklemek için staj ve yüz yüze dönem yönetimi • Kamu kurumları ve dijital öğrenim ortamları ile arayüzler • Bakım ve sağlık okullarının özel gereksinimleri için modüler uyarlama
TeTOnline Faturalama - Çevrimiçi faturalama yazılımı

TeTOnline Faturalama - Çevrimiçi faturalama yazılımı

Sınırsız kullanıcı için sertifikalı çevrimiçi fatura yazılımı, aynı anda 3 kullanıcıya kadar. Dokunmatik ekran, sanal klavye, barkod okuyucu, fiyat ve para üstü gösterimi için ekran, fiş yazıcısı ve faturalama ekranı ile çalışacak şekilde yapılandırma içeren POS işlevleri ile. Kullanımı kolay, kurulum gerektirmeyen ve her yerden veya cihazdan erişilebilir. Sadece güncel bir tarayıcı ile internet bağlantısına ihtiyaç vardır.
Okul yönetim yazılımı Waldorf okulları için

Okul yönetim yazılımı Waldorf okulları için

ATLANTIS okul yazılımı, Waldorf okullarına özel eğitim gereksinimlerini etkili bir şekilde yönetmek ve desteklemek için özelleştirilmiş bir çözüm sunmaktadır. ATLANTIS ile okul spesifik ücretler, örneğin okul ücreti, kayıt ve servis ücretleri verimli bir şekilde faturalandırılabilir. Yazılım ayrıca, ders ve dönem derslerinin esnek yönetimini ve not içermeyen bireysel, metin tabanlı belgelerin oluşturulmasını sağlar; bu da Waldorf eğitim felsefesinin özel değerlerini destekler. ATLANTIS'in temel modülü, öğrenci ve öğretmen yönetimi, sınıf ve belge yönetimi dahil olmak üzere tüm temel yönetim işlevlerini kapsamaktadır. Okul ücretleri için faturalama modülü, başvuru modülü ve kurs yönetimi gibi genişletme modülleri, yönetim süreçlerini optimize etmek için ek olanaklar sunar. Ayrıca, üst sınıf yönetimi, personel yönetimi ve ders planlaması için modüller eklenebilir. Ana özellikler ve avantajlar: • Özel koşulları dikkate alarak okul ücretlerinin bireysel faturalandırılması • Esnek kurs yönetimi ile dönem ve ders desteği • Kişisel ve öğrenci odaklı değerlendirme için metin tabanlı belge oluşturma • Üst sınıf, personel ve ders planlaması için modüler genişletmeler • Modern bir okul organizasyonu için LDAP ve WebUntis ile entegrasyon ve dijital sınıf defterleri.
BatiBakım - Bakım Sözleşmeleri Yönetimi

BatiBakım - Bakım Sözleşmeleri Yönetimi

BatiEntretien sayesinde bakım sözleşmelerinizi yönetin, bu modül, inşaat teklif ve fatura yazılımımızın bakım sözleşmesi yönetim modülüdür ve tablet PC'niz için bir yardımcıdır. Bu modül, bakım sözleşmelerinizi oluşturmanıza, yenilemelerini yönetmenize, bakımda olan ekipmanlarla ilgili bilgileri kaydetmenize, teknisyenlerin programını yönetmenize, müdahale ve onarımların takibini yapmanıza, müdahale belgelerini, teklifler... imzalatmanıza olanak tanır. Müşteri dosyanızı yanınıza alın ve tekliflerinizin peşinde koşmayın!